Умови повернення та обміну товару

Товар, замовлений (придбаний) у нашій Компанії, ви можете повернути (обмінювати) протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, згідно із Законом України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до списку товарів належної якості, що не підлягають обміну (повернення) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172.

Перед тим як повернути (обмінювати) товар, необхідно зв'язатися з менеджером за телефоном +380972072156 та оформити заявку на повернення. Офіс знаходиться за адресою м. Київ, проспект павди 68 .


Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:
1. Товар має бути повністю укомплектований.
2. Наявність оригінальної та неушкодженої упаковки та ярликів були збережені заводські пломби, захисна упаковка на товарі, а для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці – упаковка не повинна бути розкрита;
3. Товар немає слідів експлуатації;
4. Було збережено товарний вид продукції, а саме були відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості;
5. Був касовий чек (витратна накладна) про придбання цього товару;
Водночас споживачеві рекомендується:
1. Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитись із правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;
2. У разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - на початок використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або іншої зазначеної в експлуатаційній документації особі, яка виконує їх функції;
3. Користуватися товаром відповідно до його цільового призначення та дотримуватись умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;
4. З метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару застосовувати передбачені виробником у товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації дотримуватись звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Повернути товар належної якості та забрати гроші можна, якщо дотримані всі вищеперелічені умови та аналогічного товару, необхідного покупцю, немає у продажу.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем провадяться за вартістю товару на час його покупки.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару. товару у продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару у продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

Повернення коштів здійснюється у спосіб, аналогічний способу оплати, у день повернення або, у разі відсутності грошей у касі, протягом 14 банківських днів.
Для повернення/обміну товару Вам необхідно мати при собі:
документ, що підтверджує покупку (касовий чек чи видаткова накладна);
гарантійний талон; паспорт якості;
пластикова банківська картка (якщо розрахунок проводився нею);
документ державного зразка, що посвідчує особу (паспорт, посвідчення водія)

Зверніть увагу:
У разі повернення товару неналежної якості Компанія бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилання товару.
Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, Компанія змушена відправити його за рахунок покупця.
Якщо товар не працює (пошкоджено), обмін або повернення товару можливе лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
На замітку любителям час від часу брати товар «на прокат» і потім повертати його назад, як не підійшовши, якщо у продавця виникнуть сумніви і він захоче провести експертизу, яка покаже, що товар був у використанні, невдачливому махінатору цілком законно буде відмовлено в обміні або повернення товару.